« رسم ما رسم سقائیست، از خودمان میگذریم ،از وظیفه مان هرگز »
به نام آنکه هستی، نام از او یافت، فلک جنبش، زمین آرام، از او یافت.....
به نام آنکه هستی، نام از او یافت، فلک جنبش، زمین آرام، از او یافت.....
بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست و هر سال رستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم ،رستاخیزی برای گذشتن از کهنه گی به نو شدن، از کینه و نا شکیبایی به صلح و دوستی. نوروز نقطه عزیمت برای ورود به دنیایی عاری از نادرستی و ناراستی و آغازی است بر تمام پایان ها.
بهار که می آید سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد و فرصتی دوباره برای نگریستن به دیروز و امروز و نوید فردایی روشن را به ما می دهد تا تلاش کنیم بهتر از همه دیروزها باشیم
بدین وسیله از تلاشها و مجاهدتهای شبانه روزی همکاران ارجمندم در سالی که گذشت و منجر به اتفاقات خوشایند و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بیشماری در سطح استان شده است ، قدردانی می کنم و امیدوارم در سال آینده هم با همت خود برگ زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت آب و فاضلاب استان مازندران بیفزایید تا به فضل الهی به جایگاه های والاتر و بالاتر دست یابیم.
در آستانه بهار طبیعت، با تداوم خدمات رسانی نوید بخش بهاری پربارتر برای مردم عزیز خواهیم بود و ضمن تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان برای تمامی همکاران و خانواده های محترمشان و مردم عزیز تمنا می کنم و امیدوارم سال آینده سالی پر از درخشش و شادمانی و تحولی شگرف در زندگیتان باشد.
روزهای تان بهاری و بهار تان جاودانه باد
تاریخ:
1401/12/28
تعداد بازدید:
496
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal