با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب کشور :
جلسه شورای فرهنگی در آبفامازندران برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی در آبفامازندران برگزار شد
در آستانه  دهه فجر انقلاب اسلامی، جلسه شورای فرهنگی به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی آب و فاضلاب مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب مازندران، مهندس بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر هرچه باشکوه برگزار شدن این ایام تاکید و تصریح کرد: به همین منظور اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و شرکت آبفامازندران در مکانهایی که پروژه های عمرانی افتتاح و یا آغاز می شود، الزامی است.
وی، با بیان اینکه عملکرد و تلاشهای صورت گرفته طی 43 سال اخیر باید برای مردم عنوان شود، افزود: با برپایی نمایشگاه خدمت و حضور فعال و پرشکوه دستگاه های اجرایی استان در این نمایشگاه می توان بخشی از فعالیتهای صورت گرفته در این سالها را درمعرض دید عموم قرار داد.
مدیرعامل آبفامازندران در بخش دیگری از سخنانش، ضمن اشاره به میزان مصرف انرژی به ویژه آب در کشور اظهار داشت: این منابع تمام شدنی هستند بنابراین مردم باید در مصرف آنها صرفه جویی کنند و با مدیریت مصرف و استفاده بهینه امکان برخورداری از آن را برای سایرین فراهم آورند.

تاریخ:
1401/11/10
تعداد بازدید:
400
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal