پیام تبریک مدیرعامل آبفا مازندران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
پاسداشت یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگر برگرفته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است ....


پاسداشت یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگر برگرفته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد، همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: «درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است» ، به فرموده امام خمینی (ره) «حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است» و مقام معظم رهبری نیز آن‌ها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند که خود نشان دهنده شأن والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است که در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده، کارگران متعهدی که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی خود، عامل اصلی در به ثمر رساندن این شعار ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می نمایند.
این مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم و متعهد و پر تلاش به ویژه کارگران شاغل در بخش های مختلف شرکت تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه همه کارگران زحمتکش و خانواده ایشان قدردانی می‌نمایم. بی شک پیشرفت و رشد شرکت آب و فاضلاب مازندران، به مدد دستان پرتوان و تلاشگر شما همکاران باایمان، خلاق، متخصص و متعهد است، چراکه این بلندهمتی و روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری، موجب ارتقای شرکت خواهد شد. امید است بشارت همدلی و هم‌افزایی همکاران محترم، نوید بخش افق‌های روشن‌تر و موفقیت‌های بیشتر در مسیر توسعه و دستیابی به چشم اندازهای پیش رو باشد.
این‌جانب فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون، سعادت و سلامتی را برای همه شما عزیزان مسئلت ‌دارم.
بهزاد برار زاده – مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران

تاریخ:
1403/02/10
تعداد بازدید:
179
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal