شناسایی بیش از 3100 فقره انشعاب غیر مجاز آب دراستان مازندران طی سال گذشته
مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از شناسایی سه هزار و 136 فقره انشعاب آب غیر مجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از شناسایی سه هزار و 136 فقره انشعاب آب غیر مجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.
بهزاد برارزاده در گفتگویی با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیر قانونی است گفت: این امر انشعاب غیر مجاز محسوب می شود که براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.
او با بیان اینکه این گونه انشعابات منجر به اخلال در امر خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی و کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی افزود: انشعاب غیر مجاز به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب نیز خواهد شد.
برارزاده در ادامه سخنانش، به شناسایی 3136 فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط همکاران شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد1697 فقره در شهرها و 1439 فقره در روستاها شناسایی شد.
او، با تاکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیر مجاز با جدیت پیگیری می شود، افزود: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته، 1996 فقره انشعاب با هزینه 295 میلیارد و 147 میلیون ریال به مجاز تبدیل شدند که بیشترین انشعابات مجاز شده در شهرستان آمل با 417 فقره، نور با 291 فقره، ساری با 210 فقره، نوشهر با 157 فقره و چالوس با 153 فقره بوده است.
برارزاده خاطرنشان کرد: اﻧﺷﻌﺎب ﻏﯾر مجاز آبﻣﻌﺎدل 4 انشعاب مجاز آب مصرف می‌کند که این امر به کمبود آب دامن می زند به همین منظور از مشترکین محترم تقاضا می شود به منظور حفظ حقوق شهروندان، ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، شماره پرونده مندرج در قبض آب نسبت به درخواست انشعاب آب به صورت قانونی اقدام نمایند.

تاریخ:
1403/02/10
تعداد بازدید:
183
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal