65-4 شرایط تفكیك و ادغام
65-4 شرایط تفكیك و ادغام

1-65-4 شركت مابه‌التفاوت هزینه‌های كلی انشعابهای موجود مشترك را ، با انشعاب یا انشعابهای درخواستی بر اساس جدول "هزینه‌های عمومی برقراری انشعاب آب و فاضلاب" محاسبه و در صورتی كه ارزش انشعابها در وضعیت جدید بیشتر باشد مابه‌التفاوت مذكور را دریافت خواهد نمود. اگر ارزش انشعابها در وضعیت جدید كمتر از وضعیت قبلی باشد هیچگونه وجهی به مشترك پرداخت نخواهد شد.
2-65-4 در صورت تجمیع چند ملك دارای چند انشعاب و تبدیل آن به یك ملك، چنانچه نوع استفاده تغییر نكرده باشد، یك انشعاب با قطر متناسب جایگزین خواهد شد در این صورت عرصه و اعیان انشعابهای جمع آوری شده كه بابت آنها حق انشعاب مربوطه پرداخت گردیده است به پرونده انشعاب جایگزین شده، منتقل می‌گردد با این حال چنانچه عرصه و اعیان مازاد و یا تغییر كاربری وجود داشته باشد طبق مفادین آئین نامه عمل خواهد شد.
3-65-4 در صورتی كه مشترك با تفكیك كردن ملك خود، قطعات تفكیك شده را با دیوار از یكدیگر مجزا نماید، انشعاب موجود در صورت تناسب ظرفیت و قطر انشعاب با ضوابط جاری به قطعه ای تعلق می‌گیرد كه در آن قطعه نصب شده است و در صورت عدم تناسب ظرفیت و قطر انشعاب طبق مفاد این آئین نامه تغییر ظرفیت و قطر داده خواهد شد و برای باقی قطعات، بایستی با توجه به مفاد این آئین نامه تقاضای انشعاب گردد.
در این صورت اگر از بابت عرصه و اعیان قطعات باقی مانده حق انشعابی دریافت گردیده، از مشترك متناسباً مابه‌التفاوت حق انشعاب بر اساس جدول هزینه‌های عمومی برقراری انشعاب آب و فاضلاب به اضافه هزینه نصب انشعاب جداگانه نیز دریافت می‌گردد.

نویسنده مقاله:
تعداد بازدید: 3300
تاریخ: 1391/03/07
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal