52-4 چگونگی برقراری انشعاب آب و فاضلاب مجموعه های مسکونی، تجاری، عمومی، پاساژها و بلوکهای ساختمانی
52-4 چگونگی برقراری انشعاب آب و فاضلاب مجموعه های مسکونی، تجاری، عمومی، پاساژها و بلوکهای ساختمانی
این بند ناظر به متقاضیانی است که انشعاب آب و فاضلاب آنها در اقطار متعارف تأمین می گردد و محل استقرار آنها در مجموعه های مسکونی، تجاری، عمومی، پاساژها و بلوکهای ساختمانی قرار دارد. هر یک از واحدهای این مجموعه که امکان نصب کنتور مجزا داشته باشند یك متقاضی یا مشترك محسوب می‌گردد و برقراری انشعاب آب و فاضلاب آنها مشابه سیر متقاضیان منفرد انجام خواهد پذیرفت و در این رابطه اگر بخشهائی از تأسیسات بطور كامل توسط متقاضی یا متقاضیان احداث شود هزینه مربوطه به آن از كل هزینه‌ها كسر خواهد شد سایر شرایط اینگونه متقاضیان به شرح ذیل می‌باشد:
الف) بلوكهای ساختمانی و پاساژها و مجموعه‌های تجاری و عمومی
1- اینگونه متقاضیان می بایستی مشتركاً درخواست انشعاب آب و فاضلاب نمایند.
2- نقطه تحویل به كلیه انشعابها در مورد بلوكهای ساختمانی و پاساژها می‌باید در یك یا چند محل مناسب (با نظر شركت) متمركز باشد در مورد مجموعه‌های عمومی و تجاری بر حسب وجود امكانات فنی (به تشخیص شركت) نقطه تحویل در هر یك از واحدهای مجموعه نیز می‌تواند قرار گیرد.
3- برقراری انشعاب آب و فاضلاب بلوكهای ساختمانی اعم از تجاری، عمومی و مسكونی با ظرفیت و قطر در خواستی بالاتر از ارقام مندرج در جدول بند 49-4 پس از تائید معاونت امور آب و فاضلاب شهری كشور امكان پذیر خواهد بود.
ب) مجموعه‌های ساختمانی
تعدادی از واحدهای مسكونی كه در سطح در جوار یكدیگر احداث می‌شوند و هر یك از آنها از شبكه عمومی آب و فاضلاب خدمات دریافت خواهد نمود (نظیر آنچه كه معمولاً توسط تعاونی های ادارات و سازمانهای ساخته می‌شود) مجموعه مسكونی نامیده می‌شود.
تنها تفاوتی كه تأمین خدمات اینگونه واحدها با سایر متقاضیان خانگی دارند لزوم احداث یا توسعه شبكه برای آنهاست كه هزینه آن روی واحدهای متقاضیان سرشكن می‌شود و لذا ارجح است كه مشتركاً تقاضای انشعاب آب و فاضلاب نمایند بدیهی است متقاضیانی كه هزینه خدمات رسانی روی آنها سرشكن شده از پرداخت هزینه نظیر آن معاف می‌باشند.
1-52-4 مجموع هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب تك مشترك مسكونی یا مشتركین مستقر در مجموعه‌های مسكونی (غیر واقع در بلوكهای ساختمانی) كه در داخل محدوده قانونی شهرها قرار داشته و نیاز به احداث شبكه و تأسیسات جدید دارند (شامل سرشكن هزینه تأسیسات و شبكه آب و فاضلاب ) در هیچ شرایطی از 5/2 برابر رقم هزینه‌های عمومی برقراری انشعاب آب و فاضلاب واحدهای مشابه در داخل محدوده خدماتی شركت بیشتر نخواهد بود.
نویسنده مقاله:
تعداد بازدید: 3684
تاریخ: 1391/03/07
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal