نحوه واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در دوران ساخت و ساز بنا
نحوه واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در دوران ساخت و ساز بنا
1-59-4 شركت مسئولیتی در قبال تأمین آب برای ساخت و ساز بنا نداشته و در صورت وجود امكانات فنی، شركت می تواند برای ساخت و سازهای واحدهای مسكونی با عقد قرار داد نسبت به برقراری انشعاب با رعایت نكات زیر اقدام نماید:
1- بر اساس میزان عرصه و اعیان مندرج در پروانه ساختمانی مبلغ حق انشعاب محاسبه و معادل آن از متقاضی به عنوان ودیعه دریافت گردد.
2- پس از اتمام عملیات ساختمانی و مساحی عرصه و اعیان توسط شركت مبلغ حق انشعاب بر اساس جدول هزینه عمومی برقراری انشعاب به نرخ روز محاسبه و مفاصا حساب مربوطه صادر می‌گردد بدیهی است مشترك مكلف به پرداخت مابه‌التفاوت اضافی نسبت به مبلغ ودیعه اولیه خواهد بود.
3- نرخ آب مصرفی برابر تعرفه آزاد تا زمان اتمام بنا محاسبه و پس از آن بر اساس اعلام مشترك مبنی بر اتمام عملیات ساخت و ساز و تأیید شركت، تعرفه خانگی اعمال می‌گردد.
2-59-4 واحدهای غیر مسكونی در حال ساخت سازمانهای دولتی، عمومی و پیمانكاران آنها برای كارگاههای موقت خود می‌تواند تقاضی استفاده از انشعاب موقت بنمایند و شركت پس از بررسی و در صورت وجود امكانات كافی، با عقد قرار داد نسبت به برقراری انشعاب با رعایت نكات زیر اقدام می‌نماید:
1-مدت زمان قرار داد یكسال و پس از پایان قرارداد انشعاب جمع آوری می‌شود، در صورت درخواست متقاضی و موافقت شركت مدت مذكور برای حداكثر یكسال دیگر تمدید می‌شود.
2- قطر انشعاب آب حداكثر 4/3 و قطر انشعاب فاضلاب 100 میلیمتر بیشتر نخواهد بود.
3- شركت علاوه بر دریافت هزینه‌های خطوط و تأسیسات اختصاصی آب و فاضلاب و هزینه لوله انشعاب (تهیه و نصب وسایل انشعاب و كنتور) مبلغی برابر بهاء آب مصرفی معادل حداقل 6 ماه ظرفیت قراردادی از متقاضی دریافت می‌نماید. بدیهی است در پایان قرارداد هزینه‌های مذكور قابل برگشت نمی‌باشد.
4- آب بهاء و هزینه دفع فاضلاب و آبونمان متعلقه بر طبق تعرفه آزاد محاسبه و دریافت می‌شود.
3-59-4 كلیه واحدهای مسكونی و غیر مسكونی داری انشعاب (آب و فاضلاب) قبلی نیز در صورت تخریب و تجدید بنا مشمول موارد فوق خواهند بود بنابراین در طول دوران ساخت، نرخ آب مصرفی و كارمزد دفع فاضلاب بر اساس تعرفه آزاد محاسبه می‌گردد و پس از اتمام بنا و مساحی عرصه و اعیان (توسط شركت) و پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت حق انشعاب و هزینه‌های عمومی برقراری انشعاب متناسب با عرصه و اعیان و ظرفیت اضافه شده در چارچوب جدول هزینه‌های عمومی برقراری انشعاب به نرخ روز (توسط شركت) تعرفه مربوطه اعمال می گردد.
4-59-4 مفاد مواد دیگر انشعاب آزاد (از جمله مفاد بندهی 57-4 و 58-4 ) نیز بر انشعابات موضوع این بند حاكم خواهد بود
نویسنده مقاله:
تعداد بازدید: 3618
تاریخ: 1391/03/07
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal