23 طرح آبرسانی در مازندران به بهره برداری رسید
مدیرعامل آبفا مازندران گفت: به مناسبت هفته بسیج 23 طرح آبرسانی ‌در سراسر استان به بهره برداری رسید و 30 هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار بهره مند شدند.

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: به مناسبت هفته بسیج 23 طرح آبرسانی ‌در سراسر استان به بهره برداری رسید و 30 هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار بهره مند شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با ابراز خرسندی از بهره مندی جمعیت زیادی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی اظهار داشت : مازندران از استان‌هایی محسوب می شود که علیرغم ظاهر سرسبز دغدغه تامین آب دارد و برای خدمات رسانی نیازمند اعتبارات ویژه ای است
وی محرومیت زدایی به ویژه در حوزه آبرسانی را از دغدغه‌های مجلس انقلابی خواند و گفت: وزیر نیرو برنامه رفع محرومیت در 10 هزار روستا را اعلام کرد و برای این منظور 7 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد در همین راستا طرح عملیات اجرایی 19 مجتمع آبرسانی در 161 روستای مازندران در دست اجراست و اعتبارات مورد نیاز برای آبرسانی به 350 روستای دیگر را نیز مطالبه‌گری کردیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به طرحهای آبرسانی هفته بسیج افزود: 23 طرح آبرسانی با صرف اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال طی این هفته به بهره برداری رسید و کام بیش از 30 هزار خانوار از آب گوارای بهداشتی، شیرین شد که از این تعداد 16 طرح آبرسانی به مشارکت بنیاد برکت به سرانجام رسید.
وی ادامه داد: برای بهره برداری از این طرحها 13 هزار متر خط انتقال،4 هزار متر شبکه توزیع، حفر 3 حلقه چاه با آبدهی 20 لیتر در ثانیه و بازسازی یک حلقه چاه با دبی 35 لیتر در ثانیه، بهسازی 5 دهنه چشمه با آبدهی 8 لیتر در ثانیه و نیز احداث 9 باب مخزن ذخیره به حجم 1520 متر مکعب و تجهیز دو ایستگاه پمپاژ انجام شد.
مهندس برارزاده در ادامه سخنانش از آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به منطقه دو گنبدان شهرستان نکا به منظور تامین آب شرب ساکنان مناطق بالادست، خبر داد و گفت: این طرح شامل لوله گذاری خط انتقال به طول 150 متر، خرید، نصب و راه اندازی 2 دستگاه پمپ و تابلو برق برای ایستگاه پمپاژ و ساخت اتاقک است که برای تکمیل این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که پس از بهره برداری 200 خانوار از مزایای این طرح برخوردار می شوند.
وی با اشاره به آغاز ساخت مخزن شش رودبار سوادکوه نیز گفت: در این طرح مخزن 50 متر مکعبی با پیش بینی 3 میلیارد ریال اعتبار و برخورداری 35 خانوار احداث خواهد شد.

تاریخ:
1401/09/07
تعداد بازدید:
1100
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal