آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه توزیع آب در روستای «کفرات» نکا
مدیر امور آبفا شهرستان نکا از آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه توزیع آب در روستای «کفرات» نکا و تحویل گیری این روستا خبر داد.

مدیر امور آبفا شهرستان نکا از آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه توزیع آب در روستای «کفرات» نکا و تحویل گیری این روستا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛ مهندس الیاس صحراگرد درگفتگویی اظهار داشت : روستای کفرات از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکاء با 90 خانوار و 279 نفر جمعیت
( بر اساس سرشماری سال 1395) تحت پوشش شرکت نیست و آب آشامیدنی این روستا از یک دهنه چشمه تامین می شود.
وی افزود: به دلیل فرسودگی شبکه توزیع روستای کفرات به طول 3500 متر و کمبود آب در این روستا، امور آبفا نکا با مشارکت اهالی تاکنون 2 هزار متر از شبکه آبرسانی را اصلاح کرده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نکاء با اشاره به شرایط تحویل گیری مدیریت آب روستای کفرات توسط شرکت گفت: تاکنون 3100 متر خط انتقال آب در این روستا اجراء ، یک باب مخزن 50 متر مکعبی و یک واحد ایستگاه پمپاژ نیز احداث و راه اندازی شده است که با تکمیل عملیات اجرایی به زودی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب مازندران قرار خواهد گرفت.
مهندس صحراگرد با اشاره به راه اندازی چاه بهپاک افزود: در راستای مقابله با تنش آبی یک حلقه چاه متعلق به شهرداری نکا با موافقت شهردار و اعضای شورای شهر با دبی 25 لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شد تا در مواقع بحرانی به عنوان چاه پدافندی مورد استفاده قرار گیرد در همین راستا در مجاورت چاه سیستم کلرزنی قطره ای نیز نصب شد.

تاریخ:
1401/04/08
تعداد بازدید:
1700
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal