کسب عناوین برتر رشته های ورزشی توسط آبفا مازندران
در مسابقات ورزشی میان دستگاههای اجرایی و ادارات کل مازندران، شرکت آب و فاضلاب استان در دو گروه بانوان و آقایان موفق به کسب رتبه های برتر شد.

در مسابقات ورزشی میان دستگاههای اجرایی و ادارات کل مازندران، شرکت آب و فاضلاب استان در دو گروه بانوان و آقایان موفق به کسب رتبه های برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مسابقات ورزشی دستگاههای اجرایی و ادارات کل استان در 8 رشته ورزشی در دو گروه آقایان و بانوان با معرفی برترینها به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات 9 تیم از شرکت آب و فاضلاب مازندران حضور داشتند که 6 تیم برتر شدند، در همین راستا تیم آقایان در رشته آمادگی جسمانی مقام اول، تیمهای آمادگی جسمانی و طناب کشی بانوان مقام دوم و در مسابقات فوتسال، والیبال و طناب کشی آقایان مقام سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور علی رجبی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، حسین بریمانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ، علی اصغر علیپور قائم مقام و رحیم رستمی فر ذیحساب شرکت آبفا استان و نیز جمعی از معاونان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن سید رسول حسینی برگزار و از تیمهای برتر با اهدای کاپ قهرمانی و لوح سپاس قدردانی شد.

تاریخ:
1400/11/05
تعداد بازدید:
1532
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal