به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:
اردوی فرهنگی - ورزشی بسیج شرکت آبفا مازندران

اردوی فرهنگی - ورزشی بسیج شرکت آبفا مازندران  

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اردوی فرهنگی- ورزشی کارکنان بسیجی شرکت آب و فاضلاب مازندارن در روستای امره شهرستان ساری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در راستای اجرای برنامه های هفته بسیج و گرامیداشت این هفته، یک دوره اردوی فرهنگی - ورزشی با حضور 60 نفر از کارکنان بسیجی شرکت برگزار شد و همکاران این شرکت با حضور در گلزار شهدای روستای امره ساری و زیارت آرامگاه شهید مدافع حرم سیدجواد اسدی با شهدای جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند و سپس به طول 9 کیلومتر تا امامزاده علی این روستا در جاده جنگلی و طبیعت پائیزی پیاده روی کردند.

در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت ضمن تبریک هفته بسیج بر تقویت روحیه‌ بسیجی به منظور رشد و ارتقا جایگاه و تحقق اهداف شرکت تاکید کرد و به ارایه خلاصه ای از  عملکرد شرکت پرداخت.

در ادامه سرهنگ عمویی معاون فرهنگی سپاه کربلا استان نیز طی سخنان کوتاهی بسیج را مختص همه افراد دانست و بیانیه‌‌‌ گام دوم انقلاب و  نیز محرومیت زدایی بسیج با ایجاد وحدت در جامعه را تشریح کرد.

مهندس سید محسن جمالی فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز باگرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از زحمات مهندس جانباز فرمانده سابق شرکت، هدف از این اردوی فرهنگی -ورزشی را ایجاد روحیه همکاری ،انس و الفت میان همکاران در راستای پیشبرد اهداف شرکت و  خدمت‌رسانی بهتر به مردم بیان کرد.

گفتنی است در پایان این اردو ، دو سهمیه سفر به مشهد مقدس بین حاضران قرعه کشی و به 5 نفر از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی هفته بسیج نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء شد

تاریخ:
1400/09/07
تعداد بازدید:
2027
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal