آبرسانی و حل مشکل کمبود آب قائمشهر در آخرین روز هفته دولت
همزمان با آخرین روز هفته دولت و در راستای افزایش توان تامین و حل مشکل کمبود آب در مناطق شرقی قائمشهر عملیات آبرسانی به این شهر صورت گرفت.

آبرسانی و حل مشکل کمبود آب قائمشهر در آخرین روز هفته دولت

همزمان با آخرین روز هفته دولت و در راستای افزایش توان تامین و حل مشکل کمبود آب در مناطق شرقی قائمشهر عملیات آبرسانی به این شهر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به قائمشهر، علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هدف از اجرای عملیات آبرسانی به این شهر افزایش توان تامین و حل مشکل کمبود آب در مناطق شرقی قائمشهر ، تعویض لوله های فرسوده و کاهش هدررفت و نیز تامین برق اضطراری در راستای اجرای طرح پدافند غیر عامل است که با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال  و بهره مندی جمعیتی بیش از 9300 خانوار به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات اجرایی این طرح افزود: برای طرح آبرسانی به قائمشهر عملیات اجرایی شامل بهسازی و مهندسی مجدد و تجهیز 2 حلقه چاه با آبدهی 45 لیتر در ثانیه،احداث خط انتقال آب به طول 450 متر،اصلاح شبکه توزیع به طول 3 هزار متر  و نیز نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور انجام شد.

در ادامه پروژه دیگری در این شهرستان در راستای افزایش حجم ذخیره آب و افزایش توان آبدهی و راندمان ایستگاه پمپاژ با مقاوم سازی مخزن جهت اجرای طرح پدافند غیر عامل و اجرای لوله خروجی 1400 میلیمتر کف مخزن به طول 200 متر با پیش بینی اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیون ریال کلنگ زنی شد.

گفتنی است در این مراسم نمایندگان مردم شهرستانهای قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی و فرماندار قائمشهر در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت از مدیر عامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب در راستای اجرای پروژه های آبرسانی قدردانی کردند.

تاریخ:
1400/06/08
تعداد بازدید:
2445
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal