مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران:
عملیات احداث سازه تصفیه خانه آب چشمه دراسله با صرف 5/5 میلیارد تومان طی دو ماه آینده به اتمام می رسد

عملیات احداث سازه تصفیه خانه آب چشمه دراسله با صرف 5/5 میلیارد تومان طی دو ماه آینده به اتمام می رسد
مدیرعامل آب  وفاضلاب مازندران با بیان اینکه آب شرب مردم مشترکین شهرهای زیراب، پل سفید  وشیرگاه  و روستاهای طول مسیر(20 هزار مشترک) از طریق چشمه  های دراسله  و گلناب دره تامین می شود گفت: به منظور ارتقای کیفی آب چشمه دراسله و سلامت مشترکین، عملیات احداث سازه تصفیه خانه آب چشمه با صرف اعتبار 5/5 میلیارد تومان و با پیشرفت 85 درصدی درحال احداث است  که پیش بینی می شود طی دوماه آینده به اتمام  برسد.  
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان مازندران، مهندس بهزاد برارزاده ضمن اعلام خبر بالا تصریح کرد: همچنین تهیه و نصب تجهیزات الکترومکانیکال این تصفیه خانه برآورد و در صورت تامین اعتبار پیمانکار انتخاب و تصفیه خانه تکمیل خواهد شد.
 وی با اشاره  به گردشگرپذیر بودن منطقه دراسله افزود:  در روزهای تعطیل شاهد حجم انبوهی از مسافران وگردشگران استانی و شهرستانی به این منطقه و استفاده از فضای این چشمه هستیم که همچون سالهای گذشته به منظور حفظ سلامت آب، در ایام تعطیل به مدت 5 تا 12 ساعت، آب این چشمه از مداربهره برداری شرب خارج و آب مورد نیاز مشترکین تحت پوشش از طریق چشمه گلناب دره و ذخیره آب مخازن موجود در شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه ، تامین می شود.
 مهندس برارزاده ادامه داد: به منظور حفظ ایمنی و محصور نمودن چشمه و عدم عبور مسافران و گردشگران از داخل رودخانه، 3 دهانه پل به طول300 متر آدم رو با دهانه 20/1 متر احداث شد.
مدیرعامل آب  وفاضلاب مازندران  خاطرنشان کرد: این شرکت آمادگی دارد در صورت همراهی اهالی محترم منطقه دراسله، نسبت به فنس کشی این چشمه برای پیشگیری از آلودگی احتمالی اقدام نماید.
وی اظهار داشت: از اهالی گرانقدر و گردشگران محترم تقاضا می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی، در حفاظت از منابع آبی و محیط زیست همکاران شرکت را یاری رسانند.

تاریخ:
1400/04/27
تعداد بازدید:
2376
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal