آمادگی شرکت آبفامازندران برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی
مدیرعامل آبفا مازندران در همایش شهرداران استان ، از آماده باش نیروهای انسانی و آماده بکار تجهیزات شرکت در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در این ایام خبر داد.

مدیرعامل آبفا مازندران در همایش شهرداران استان ، از آماده باش نیروهای انسانی و آماده بکار تجهیزات شرکت در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در این ایام خبر داد.
بهزاد برارزاده دراین همایش به تشریح وضعیت طرحهای درحال اجرا در بخش آب و فاضلاب پرداخت و گفت: در یک سال اخیر توانستیم با بهره برداری از این طرحها کمبود آب را مرتفع و کیفیت آب شرب را ارتقا دهیم.
مهندس برارزاده در بخش دیگری از سخنانش به درپیش بودن ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: در این ایام شاهد ورود مسافران و جمعیت غیر دائم به استان هستیم که برای خدمت رسانی مطلوب به آنان تدابیر لازم اندیشیده شد در همین راستا آموزشهای لازم به نیروهای انسانی ارائه و تجهیزات آبرسانی لازم برای این ایام خریداری ، بهسازی و بازسازی شد.
او به کمبود آب در مازندران به دلیل کاهش میزان بارندگی و نزولات جوی، افت ذخایر سفره های زیرزمینی و افزایش جمعیت اشاره و خاطرنشان کرد: برای تامین آب شرب مشترکین با بهسازی چاه ها 1200 لیتر در ثانیه افزایش تولید داشتیم و شرایط را بگونه ای فراهم آوردیم تا در ایام نوروز با مشکل تنش آبی مواجه نشویم.
مدیرعامل آبفامازندران ادامه داد: در دولت سیزدهم و وزارت نیرو تاکیدات ویژه ای در بحث آبرسانی به مناطق کم برخوردار و محروم روستایی شده است .
برارزاده از رشد چشمگیر شاخص آبرسانی به روستاهای مازندران خبر داد و گفت: در این زمینه از 14 درصد قبل انقلاب اسلامی به 80 درصد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسیدیم.
مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی جوابگوی اجرای طرحهای آبرسانی بویژه در روستاها نیست افزود: در همین راستا از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی در قالب طرحهای محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی، خیرین آبرسان و بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، بنیاد برکت ، اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران و... سعی کردیم اعتبارات لازم برای اجرای طرحهای آبرسانی به ویژه در روستاها را اخذ نمائیم.

تاریخ:
1402/12/14
تعداد بازدید:
189
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal