بررسي صورتحساب
1 – هدف : پاسخ به درخواست مشترك و در صورت اشتباه اصلاح قبض صادره

2 - تعريف :

با توجه به اينكه قرائت توسط مامورين و درصورت بسته بودن درب برخي از مواقع توسط مشترك انجام مي شود . از آنجائيكه قرائت كنتور آب كه اكثر زميني بوده و از نظر ديد و بخار گرفتگي و كدر بودن شيشه را بهمراه داشته و تشخيص عدد گاهاً با اشتباه صورت مي گيرد . و براي جلوگيري از اشتباهات مقايسه اي دوبرابري افزايش و كاهش با ميانگين مصرف مشترك و مبالغ قبوض صورت مي گيرد و برخي اشتباهات در دامنه كمتر دو برابر بوده كه احتمال اشتباه وجود خواهد داشت . كه در صورت تغييرات قبض مشترك درخواست بررسي صورتحساب مي نمايد .

3 – مدت زمان انجام كار : بين يكروز الي حداكثر هفت روز از طريق پرتال

4 – مراحل انجام و شرح اقدامات :

1- مراجعه مشترك به پرتال و تكميل فرم اصلاح قبوض

2- دريافت اطلاعات پرتال توسط واحد درآمد

3- بررسي قبض و در صورت صحيح بودن اعلام به مشترك و در غير اينصورت نياز به بازديد كنتور اعلام به مشترك جهت بازديد

4- بازديد از كنتور در صورت صحت اخذ شماره كنتور ، اعلام به مشترك و در صورت اشتباه در كميته اصلاح قبوض بررسي اشتباه نظريه مبني بر اصلاح قبض به واحد رايانه

5- اصلاح قبض توسط رايانه و اعلام به مشترك
 
 
 
تاریخ به روز رسانی:
1394/05/24
تعداد بازدید:
6721
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:23
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
Powered by DorsaPortal