صفحه_اصلینقشه_سایتتماس_با_ماوروداعضاRSSEnglish
 
۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد
height=29px
اداره بازرگانی
height=29px

 رئیس اداره کارکنان و رفاه

  عناوین وظائف و مسئوليتها :
- دریافت دستور کار از مقام مافوق

- جمع آوری قوانین و مقررات اداری و استخدامی و تجزیه و تحلیل قوانین

-  اجرای دستورالعملها و بخشنامه های مربوط به کارکنان و اجرای ضوابط و مقررات

- همکاری و مشارکت در جهت تهیه سیستم اطلاعات کارکنان و ارائه نقطه نظرات اصلاحی

- نظارت بر ایجاد و به روز رسانی سیستم بایگانی پرونده های کارکنان

- شناخت وظایف و مسئولیتها و شرایط احراز پست

- کنترل و نظارت بر وظایف امور اداری در ارتباط با کارکنان شامل صدور احکام، تشویقات، مرخصیها، مأموریتها، حضور و غیاب و ... و بررسی وضعیت حقوق و مزایای کارکنان و ارائه نظرات اصلاحی

- نظارت بر اجرا و رعایت قوانین و مقررات اداری، انضباطی و ایمنی و بهداشت کارکنان

- نظارت بر تهیه سیستم مناسب جهت ارائه خدمات رفاهی به کارکنان

- مشارکت و همکاری با فعالیتهای مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی، جذب نیرو، آموزش و توسعه، حقوق و مزایا و ...

- همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی

- پیاده سازی سیستم مربوطه به قراردادهای استخدامی و حقوقی، صدور احکام انتصاب، ارتقا، بازنشستگی و ... و ارائه راه حل جهت رفع کاستی ها

- همکاری در برگزاری آزمون جذب و استخدام تا انجام مراحل جذب و بکارگیری

- نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت

- ایجاد سیستم ارزشیابی و عملکرد کارکنان

- انجام امور مربوط به مناقصه ومزایده شرکت

- ارائه گزارشات مورد نیاز و همچنین شرکت در جلسات مرتبط با وظایف محول

- در صورت لزوم انجام سایر وظایف مربوط در چارچوب وظایف شغل مورد تصدی
 

تعداد بازدید : 9052
تاریخ: 1391/05/09
بازگشت

height=6px
height=6px
/
تعداد بازدیدکنندگان امروز 611 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 708 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1380544 تعداد کاربران بر خط 8 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
/
1396/05/31 :تاریخ آخرین بروزرسانی
Copyright © 2011. abfa-mazandaran.ir. All rights reservedاقتصاد مقاومتی تولید و اشتغالاستفاده از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد
Powered by DorsaPortal