صفحه_اصلینقشه_سایتتماس_با_ماوروداعضاRSSEnglish
 
۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت
height=29px
منشور اخلاقی
height=29px

طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع
ما اعتقاد داريم كه :
- خدمات ما موجب غنا و تعالي زندگي مردم مي شود و روابط بين ما و مردم را تقويت مي نمايد .
- رمز موفقيت شركت در رضايت ارباب رجوع است . ما در هنگام ارائه خدمت به اين ويژگي پايبنديم .
- كاركنان شركت ارزشمندترين منابع به حساب مي آيند ، لذا ترديدي در اثر گذاري پندار ، رفتار و كردار آنها در همه مراجعين نداريم .
- موفقيت مادي شركت از اهميت بالايي برخوردار است ولي ما آن را وسيله اي براي تامين هدفي گسترده تر كه ارائه خدمات مناسب تر است مي دانيم .
- در هر شرايطي به اصول اخلاقي و صفات معنوي پاي بنديم .
- نظم و آراستگي ، وقت شناسي وآمادگي براي ارائه خدمت به ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعي موفقيت خود مي دانيم .
- فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را تعالي خود و شركت مي دانيم .
- رعايت ادب ، نزاكت ، عدالت و انصاف را رمز بقاء شركت تلقي مي كنيم .
اين باورها و ارزشهاي اخلاقي تعيين كننده نوع رابطه ما با ارباب رجوع مي باشد .

ذبيح اله ذاكري
رئيس هيئت مديره و مدير عامل
 
 
تعداد بازدید : 9753
تاریخ: 1395/01/10
بازگشت

height=6px
height=6px
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
/
تعداد بازدیدکنندگان امروز 108 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 588 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1297584 تعداد کاربران بر خط 1 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
/
1396/02/07 :تاریخ آخرین بروزرسانی
Copyright © 2011. abfa-mazandaran.ir. All rights reservedاستفاده از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد
Powered by DorsaPortal