فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
لوله های داخل حیاط ما نشتی پیدا کرده و مقداری آب هم هدر رفته است، چه کاری باید انجام دهیم؟ لوله های داخل حیاط ما نشتی پیدا کرده و مقداری آب هم هدر رفته است، چه کاری باید انجام دهیم؟
قبل از هرگونه اقدامی باید اداره آب و فاضلاب را مطلع و درخواست آن ثبت شود و پس از آن مامور فنی اداره از محل بازدید و در صورت تائید شکستگی سیستم لوله کشی داخلی ، دستور روکار نمودن لوله ها صادر، شماره کنتور ثبت گردیده و قبض اصلاح می شود.
 
منزل ما از یک واحد به دو واحد تغییر پیدا کرده آیا واحد شماری برای ما اجباری است؟ منزل ما از یک واحد به دو واحد تغییر پیدا کرده آیا واحد شماری برای ما اجباری است؟
طبق آیین نامه عملیاتی شرکت، چنان چه افزایشی در تعداد واحدهای ملک صورت گیرد مشترک مکلف است پس از دریافت اولین نامه از سوی شرکت، هزینه های ناشی از افزایش را بر اساس تعرفه روز شرکت پرداخت نماید. درکل با توجه به این که نرخ محاسبه آب بها به صورت پلکانی و تصاعدی می باشد واحد شماری ملک بهترین گزینه در به حداقل رساندن قبوض آب بها می باشد.
فشار آب منزل ما کم است آیا می توانیم ازپمپ استفاده کنیم؟ فشار آب منزل ما کم است آیا می توانیم ازپمپ استفاده کنیم؟
نصب پمپ به طورمستقیم بر روی انشعاب، باعث اختلال درشبکه توزیع شده و احتمال دارد بر اثر مکش، ایجاد آلودگی نماید؛ ضمن این که پیگری قانونی دارد. درصورت کم بودن فشار آب طبقات فوقانی، شما می توانید با نصب مخزن زمینی و نصب غیر مستقیم پمپ به نحوی که ابتدا آب وارد حوضچه یا مخزن شده و سپس پمپاژ شود، نسبت به تامین فشار آب در طبقات فوقانی اقدام فرمایید.
شرایط جدا سازی انشعابات آب و فاضلاب به چه صورت است؟ شرایط جدا سازی انشعابات آب و فاضلاب به چه صورت است؟
در صورتی که تأسیسات لوله کشی داخلی هر واحد از درب ورودی ملک تا واحد مورد نظر به صورت مجزا انجام شده باشد و درصورت وجود امکانات فنی و تامین فشار لازم به خصوص در طبقات فوقانی (با تائید قسمت بهره برداری)، شرکت انشعاب های متعدد واگذار خواهد کرد لیکن درصورتی که تأسیسات لوله کشی داخلی این واحدها مجزا نباشد یک انشعاب واگذار می گردد.
چنان چه تغییری در وضعیت ملک یا ساختمان خود بدهیم که کنتور نیاز به جابه جایی داشته باشد یا مانعی در مقابل آن ایجاد شود چه باید بکنیم ؟ چنان چه تغییری در وضعیت ملک یا ساختمان خود بدهیم که کنتور نیاز به جابه جایی داشته باشد یا مانعی در مقابل آن ایجاد شود چه باید بکنیم ؟
مشترک ضمن این که مسئول مرئی نگهداشتن و قابل دسترس بودن دریچه شیر قطع و وصل آب قبل از کنتور و همچنین محل دریچه های کنتور آب و سیفون فاضلاب می باشد، به هیچ عنوان حق جابه جایی انشعاب و وسایل آن را ندارد و پس از ثبت درخواست در پرتال اختصاصی شرکت به نشانی www.abfa-mazandaran.ir و انجام مراحل لازم، شرکت، دستگاه های مزبور را با هزینه مشترک به محل مناسبی منتقل(تغییر مکان داخلی) می نماید.
<<   <  1 2 3 4  >   >>  
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal